#1 Skrevet Februar 16, 2011 Jeg er med i en fotokonkurranse om å vinne Canon 60D og litt annet snacks. Stem på meg så jeg kan ta enda fler bilder av dere på treff til sommeren! http://apps.facebook.com/contestshq/contests/91127/voteable_entries/16070412?ogn=facebook&order=recency 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 17, 2011 Har stemt jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 17, 2011 Har stemt jeg Takker og bukker! Ligger på en 9.plass så langt, så trenger all hjelpen jeg kan få ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 17, 2011 Stemt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 17, 2011 Stemt GL 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 17, 2011 Fett bilde, got mye vote! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 17, 2011 Takker og bukker! Er oppe på en 7.plass nå, så alle monner drar her! Er lov å stemme en gang om dagen, så klikk gjerne innom igjen og stem en gang til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 17, 2011 Er med selv også. Men det bilde er så rått at jeg måtte stemme. 6.plass nå tror jeg du er på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 18, 2011 Stemt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 18, 2011 Takker og bukker gutter. 6. plass nå ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 18, 2011 får man gjort noe utenom facebook nå om dagen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 18, 2011 Sorry OT men hvor ser man plasering? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 18, 2011 Stemt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 18, 2011 Stemt! Fett bilde, ser ut som det er tatt rett ut fra Replay av en runde i GT5! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 18, 2011 Done.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 18, 2011 Stemt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 18, 2011 Dere er greie gutter! 5.plass nå (Man ser plasseringen ved å velge all entries, da er det sortert etter stemmer) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 18, 2011 Ny stemme i dag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 18, 2011 Stemt! Rått bilde! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 18, 2011 Oppe på 4. plass nå Gjør som Kjell, stem en gang om dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 18, 2011 stemt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 18, 2011 Stemt idag også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 18, 2011 klart du skal få 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Februar 18, 2011 Stemt, selvfølgelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Februar 18, 2011 Stemt ! Du er flink ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...