lagt om til sommerdekk enda???

lagt om til sommerdekk enda?  

156 stemmer

1. 1. lagt om til sommerdekk enda?

• ja, felger og dekk er på!!!
      30
    • nei, for tidlig!!!
      95
    • litt usikker enda!
      31

Anbefalte innlegg

Har ikke bestillt de enda en gang : eek : (begynner kanskje og haste...)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Korrekt svaralternativ for undertegnende eksisterer ikke. Jeg har sommer bak og vinterforran pga punktering...

Helge

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det er litt tidlig, men blir det mildvær i påsken som det er spådd så får vi se hva som skjer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får felgene og dekka i kveld,så da blir det montering....

Gleder meg til og se hvordan det blir :D

mvh

arve berge

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vintedekk ka e da? :) Tippa felgane har grod fast på bilen, fyfy å bruka bilen om vinteren!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vintedekk ka e da? :) Tippa felgane har grod fast på bilen, fyfy å bruka bilen om vinteren!!

hehe.. vinterdekk er slikt man bruker ca halve året... ;)

Kjøper ikke bil for å bruke kun om sommern jeg hvertfall... :D

OG Nå er det forhåpentligvis snart tid for sommerdekk.

Nå er jeg luta lei av snø!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner ikke dette helt... er da morsomt med vinter og quattro da, er det ikke. :D

Nei her kjøres det piggfritt, og det en stund til. Dessuten så er det vel ikke helt lovlig med sommerdekk enda. 15. April er det vel her nord, eller husker jeg feil, som alle andre år? : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine står klar i garasjen. Har hatt bilen på jekken to ganger, men hver gang har det begynt å snø! : eek :: bråk :

Men Polo'n har fått joggesko på!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

snødde 50cm her i helga : oppgitt

Så det er vel liten sjangse for at sommerdekka kommer på de første 2 ukene... får se litt uti April :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner ikke dette helt... er da morsomt med vinter og quattro da, er det ikke. :D

Nei her kjøres det piggfritt, og det en stund til. Dessuten så er det vel ikke helt lovlig med sommerdekk enda. 15. April er det vel her nord, eller husker jeg feil, som alle andre år? : rolleyes

1. Mai er vel da man skal ha lagt om her oppe i nord(sett at føret tillater det) Er spent på om man i det hele tatt kan ha sommerdekk på her i mai.. Husker 1997, da var det 2meter snø på 17.mai! :P Misunner dere i sør litt :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble sommerdekk på meg i dag.. Fint å tørt på veiene her iallefall.. + at det er meldt varmere og varmere hele uka.. Skal ikke bruke bilen så mye heller, så da går det an! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble sommerdekk på meg i dag.. Fint å tørt på veiene her iallefall.. + at det er meldt varmere og varmere hele uka.. Skal ikke bruke bilen så mye heller, så da går det an! :D

Velkommen etter Håkon. :D: ja :

Snør jo her stadig vekk men jeg har aldri hatt noen problemer enda. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble sommer dekk også på meg i dag, men ett lite skår i regninga.:

Pappa skulle skifte til meg, jekken datt av ved skifting av det ene bakjulet. FIkk den greit opp igjen, men ble et stygt hakk akkuart i "dørstokken", rett forann skjermen. Heldigvis ble det ingen skade på døren hvertfall, men repareres må det uaett, ble hull. : mad :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var sommer hjulene på på A6en helt nye 19" rs6 kjempekjekt ;)

Sommerhjulene har alltid stått på rallyen da den har tilbringt vinteren i Garasjen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var is på veien når jeg kjørte hjem i kveld... men nå er vinterskoene så slitte at det nesten er like greit å skifte til sommerdekk...

3 uker igjen skulle jeg tro :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer på rett etter påske. (Onsdag)

Helt nye BBS CH 235/35-19

JAGGU.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sommersko var på bilen i går... Nå klarte ikke jeg å vente lengre hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

La om i går, håper det ikke blir alt for mye snø fremover

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

La om i går, håper det ikke blir alt for mye snø fremover

Og du er trønder?? :) Var oppi der seinest forrige helg, og det var jo masse snø der enda... : eek : Så forresten den blåe audi 90'en som du har/hadde.. Med bredda skjermer og audiringer på eksosenden.. Råna rundt på dombås.. ;) Solgt den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klør i både fingre og verktøy etter å få skiftet til sommerhjulene!!! Bilen ser jo ufattelig tragisk ut : haha : med mine originale hjul med vinterdekk... Etter Lørdagens tur opp og ned fra Fagernes (elendige veier), skal hjula på ja!!! :evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mandag skifter jeg dekk og monterer rieger fronten på bilen igjen hvis været er pent nok til å vaske bilen på mandag da..og temperaturen er fint :D

gleeeeder meg :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sommerhjulene kom på Onsdag : ja :: ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og du er trønder?? :) Var oppi der seinest forrige helg, og det var jo masse snø der enda... : eek : Så forresten den blåe audi 90'en som du har/hadde.. Med bredda skjermer og audiringer på eksosenden.. Råna rundt på dombås.. ;) Solgt den?

Har vært fint sia æ skifta te sommerdekk, men rekne me det kommer litt snø enno da. Det går vis man kjører rolig på snø. Blir det for gæli så har passatn vinterdekk enno så da tar æ berre den. Litt kjekt med to bila å:):):)

Er bilen solgt igjen no, mm. Var masse arbeid på den, må nok plokkes helt ned skal den bli bra. Hadde vært ett fin prosjekt hadde jeg bare hatt tid...:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg venter, og venter.....

Men synes det er artigere å ta det en dag når våren definitivt er kommet, gjerne i sollys og med litt påfølgende vask.. : rolleyes . I stedet for å stå i termodress i snøfåkk å fryse fingrene av seg.. : nei : Men veiene begynner å bli tørre nå da -- bra tegn..

Jeg gleder meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var endelelig sommerdekkene kommet på Audi`en :D

Touranen må nok belage seg på å stå på vinterdekk noen uker til grunnet litt reising på kryss og tvers av landet med jobben. : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.