#1 Skrevet Februar 17, 2011 (endret) Hei, Trenger 2stk. stålfelger for å få bilen Eu-godkjent. Noen her som har et par felger liggendes som de ikke bruker og vil kvitte seg med? Info: Str.: 6x15 Boltsirkel: 5x112 Innpress: 45 Knoksen har felger til A3. Vet ikke om disse passer? (15x6) Edit: A3 passer ikke over på A4 fikk jeg høre. Send e-post hvis du har noe av interesse: pallesen@gmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 17, 2011 Hvorfor i alle dager må du ha stålfelger for å få bilen EU godkjent?!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 17, 2011 To av felgene gikk ikke igjennom pga. skader(bulker). Har gått igjennom kontrollen tidligere, men tydeligvis var det ikke godt nok i år... Skaden var på VF og HB, så jeg kan ikke skjønne at det har skjedd i år. I fjor ble bilen såvidt kjørt da jeg var i forsvaret, så det er spørs om det ikke er en gammel skade de plutselig har reagert på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 17, 2011 Bytt om felgene og ta kontrollen på et annet verksted 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 17, 2011 He he, mulig men litt småkjedelig å måtte ta etterkontroll to ganger... Vurderte sommerfelger, men etter å ha sett hva som kom i natt så ble det fort sløyfet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 17, 2011 Eg har nogen stålfelger me piggdekk liggane te A6 C4, 15", usikker på bredde å innpress, meine di ska ver i okey tilstand Send PM om det e interessant! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 20, 2011 Har då fått ordnet meg felger, så da krysser vi fingrene for EU. Takk til Dag Ivar for super handel! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...