#1 Skrevet Februar 17, 2011 Jeg skal plukke ut låsekassen på min A6 99 Jeg har skrudd ut skruene og fått hektet av staget fra dørhåndtaket, men den henger enda fast i noe. Tror det kan være låsemekanismen den sitter fast i, men klarer ikke å se hva jeg skal gjøre for å få den løst. Noen som har et godt tips til meg? Gjerne en tegning eller et bilde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 17, 2011 vet ikke om det er fremme eller bak du lurer på jeg, men her har du et bilde fra Etka av dør framme på A6 99 mod. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 17, 2011 Den sitter sikkert i låsebladet som går fra nøkkelsylinderen og inn i låsekassa. Hadde samme problemet på min. Prøvde å løsne denne med å dytte ut låseklipset, men denne var irret fast, og endte med å ødelegge dritten, så nå har bilen ikke mulighet for å bruke nøkkel. Så tipset er vær forsiktig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 18, 2011 Klarte ikke helt å se løsninga utav bildet. Men dere nevner den kan sitte i en låseklips? Kanskje æ får stikke inn et speil og se om jeg finner den klipsen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 18, 2011 Du må vippe den ut. Den henger nok i tappen som kommer fra låsesylinderen, Skulle enentlig bare trekkes rett ut fra tappen til låsesylinder men det er det ikke plass til. Men det går hvis du trekker låsekassen litt ut åg vipper den opp eller til siden. Gjorde dette for et par dager siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...