#1 Skrevet Februar 17, 2011 Hei er bakdiff på 1985-86 audi 80 og audi 90 lik? Ev hva er forskjell Bakdiff på min 1987 passt gt syncro skal være lik audi 90. passer disse 80-90-gt syncro om hverandre da? håper noen vet dette. takk å takk svein 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 17, 2011 ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 17, 2011 Hvis husa på diffene ser lik ut så passer dem nok. Det man må passe på er utveksling. Femmer har den vanlige 4,111:1 mens firer diffene kommer med flere ukurante utvekslinger. Så femmerdiffene går om hverandre, så fremst den ikke kommer fra urquattro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 17, 2011 kommer an på om det er en "vanlig" 80, eller en competition. Competition er annerledes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 17, 2011 Competition har lang bakdiff og kan ikke sammenlignes med b2 og b3 diffene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 18, 2011 hei tenkte p bakdiff fra audi 80 GTE quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 18, 2011 ser på bildemontørenes hiddenring, noe som heter kardanklokke B. Regner med at dette er "diffuset"/"klumpen" bak ink diff etc. vet at audi 200 20vhar 4.11 utveksling, noe som min passat gt syncro og så har. Da regner jeg med at disse er like. noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 20, 2011 ser på bildemontørenes hiddenring, noe som heter kardanklokke B.Regner med at dette er "diffuset"/"klumpen" bak ink diff etc. vet at audi 200 20vhar 4.11 utveksling, noe som min passat gt syncro og så har. Da regner jeg med at disse er like. noen som vet? Nei ikke lik diff på disse. Du kan bruke diff til og med B3 karosseriet, dvs opp til 1991 modeller. Og selvfølgelig sjekke utveksling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...