#1 Skrevet Februar 17, 2011 (endret) Jeg har lett etter metoder til å reparere deler som er NLA eller dyre etc. I mitt tilfelle dekselet på bakluka på min Coupe quattro typ 85, den har sprukket på midten og jeg vil forsøke å få den fin selv. Men hvordan gjøres det, eller rettere sagt.. Hva er baklyktene og bakdekselet laget av. Planen er å lage et "V" spor og fylle/smelte/lime deretter slipe ned. Men ønsker jo da at det ikke synes etterpå. Skal ta noen bilder av den faktiske delen også når jeg kommer meg opp til bilen, men er det noen som muligens har litt erfaring rundt dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 18, 2011 Da fikk jeg tatt noen bilder av sprekken. Forrige eier "løste" dette problemet med matt svart lakk, så jeg startet såvidt med å pusse den ned igjen. Jeg kunne ikke finne noen bokstavkoder på delen som indikerte hva den er laget av desverre. Om noen vet om noen gode linker hvor lignende har blitt plastsveiset eller limt må det gjerne deles her. Jeg har lett nøye etter det men ikke funnet noe som var til hjelp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...