#1 Skrevet Februar 17, 2011 (endret) i år som i fjor (noen med luft i blodet som er her inne kom i fjor) drar jeg igang et treff for luftkjølte vw kjøretøy, har du en aircooled ride så kom en tur eller bare hvis du vil ta en tur får å se på skikkelige biler. i fjor var det 40 biler som dukket opp. (vannbøffeler må parkere utenfor) Martin 92097311 http://www.vwnorge.no/index.php/topic,32330.0.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 17, 2011 Knallbra! Håper dette kan regnes som 'ett av treffene' til VACN Vestfold også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 17, 2011 men det er kun luftkjølt som kommer inn da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 21, 2011 Skjønner den, men luftkjølt er jo 'lov' i VACN, og jeg er enig i at det er best å holde bøflene utenfor på visse treff! Har selv hatt boble som 1.bil, og en fjern drøm er en Karmann Ghia eller P-bil (356).. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 22, 2011 Skjønner den, men luftkjølt er jo 'lov' i VACN, og jeg er enig i at det er best å holde bøflene utenfor på visse treff! Har selv hatt boble som 1.bil, og en fjern drøm er en Karmann Ghia eller P-bil (356).. den fjerne drømmen høres ut som en bra drøm og må jo realiseres en gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...