luftkjølt treff i Holmestrand 20-6

Anbefalte innlegg

i år som i fjor (noen med luft i blodet som er her inne kom i fjor) drar jeg igang et treff for luftkjølte vw kjøretøy, har du en aircooled ride så kom en tur eller bare hvis du vil ta en tur får å se på skikkelige biler. i fjor var det 40 biler som dukket opp. : haha : (vannbøffeler må parkere utenfor)

 

Martin 92097311

http://www.vwnorge.no/index.php/topic,32330.0.html

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knallbra! Håper dette kan regnes som 'ett av treffene' til VACN Vestfold også! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men det er kun luftkjølt som kommer inn da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner den, men luftkjølt er jo 'lov' i VACN, og jeg er enig i at det er best å holde bøflene utenfor på visse treff! :D

Har selv hatt boble som 1.bil, og en fjern drøm er en Karmann Ghia eller P-bil (356)..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner den, men luftkjølt er jo 'lov' i VACN, og jeg er enig i at det er best å holde bøflene utenfor på visse treff! :D

Har selv hatt boble som 1.bil, og en fjern drøm er en Karmann Ghia eller P-bil (356)..

 

den fjerne drømmen høres ut som en bra drøm og må jo realiseres en gang. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.