#1 Skrevet Februar 17, 2011 Hei Neste lokallagstreff blir på søndag 27. februar på Gråmyra, Levanger. Oppmøte kl 16:00. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 27, 2011 Var der, klokka 16.00 fram til 16.45 uten å se noen. Heller ikke vet jeg å kjenne igjen noen da jeg er ny. Eller er disse treffene bare for en utvalgt egnere krets? Uansett. Tror det blir jævla lenge til jeg noengang gidder å møte opp en annen gang... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 27, 2011 (endret) Vi (utvalgte/gjengen) satt å titta på deg ja , og holdt på å le oss i hjæl der du sto alene..... Hehe , neida .... bruker ikke være så stort oppmøte på vintern Har selv vært på treff med bare 2biler... Men jeg håper du tar deg en tur til sommer`n , da det er litt mer liv i folket Jeg for min del hadde ikke fått med meg at det var treff engang i dag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 27, 2011 Kan være greit å bruke Facebook-gruppa til å opprette arrangement når det er. For min del så sjekker jeg ivertfall facebook litt oftere enn lokallagsforumet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 27, 2011 ... lurer nå kanskje aller mest på om trådstarter var der? Og om han var, så HVOR? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 7, 2011 Hei Jeg var dessverre ikke der den kvelden. Er vel den første gangen på 1,5 år at jeg ikke er der, så der var vi uheldige. Var ingen som skrev på forumet at de skulle komme, og jeg begynner å bli litt lei av å være en av de få som møter opp. Pluss at tiden løp fra meg mens feilsøkte på et bilstereoanlegg. Du får ta deg en tur til sommeren, er litt mere liv da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 14, 2011 Hei, jeg er også ny i klubben og vil gjerne være me på lokaltreff. hvor ofte har dere dem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 14, 2011 Velkommen inn i klubben Det varierer litt nå på vintern , men ca 1gang i mnd. Nå er det litt rolig , Men når det blir vår og sommer blir det mer folk på treffene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...