#1 Skrevet Februar 17, 2011 Lurer på om noen har peiling på om det er handsfri mikrofon i s4 b5 originalt? Er telefon i bilen. Og ev hvor jeg kan finne andre enden på kabelen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 18, 2011 Ja, det skal være det.... Selvfølgelig er det jo det når bilen har handsfree. Husker ikke helt sikkert hvor den var på min S4, men tror den var oppe bak et lite "plast-gitter" på venstre takstolpe (A-Stolpen). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 18, 2011 Ja, det skal være det.... Selvfølgelig er det jo det når bilen har handsfree. Husker ikke helt sikkert hvor den var på min S4, men tror den var oppe bak et lite "plast-gitter" på venstre takstolpe (A-Stolpen). Hehe, selvfølgelig:P Men jeg vet jo ikke om bilen har det eller ikke, har jo aldri testa den telefonen. For det jeg vet så kanskje du måtte bruke det telefonrøret som lå der:P Er jo helst den andre enden jeg kunne tenkt meg å funnet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 18, 2011 Slik kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...