#1 Skrevet Februar 17, 2011 Styreservo Audi A6 Allroad 2003 - hva slags olje? Er det kun "spesiell Audi" hydraulikkolje (ikke bremsevæske?) som skal brukes for å fylle på en liten skvett i beholderen til styreservoen? Er det selve oljen eller er det emballasjen med saftig Møllerpåslag som er viktig? I instr. boka står det selvsagt at man må gå til forhandler og kjøpe....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 17, 2011 Dra på Møller å kjøp oljen, ellers så sitter du igjen med et styrestag som er lekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 18, 2011 Det brukes en grønn hydraulikkolje, lignende LHM fra Citroén. Febi har et produkt som er 100% likt, men det er omtrent umulig å skaffe i Norge. For å være sikker bør du gå til Møller. En liter koster vel en drøy hundrelapp. Bruker du noe annet kan o-ringer, tannstang og slanger i systemet ta skade... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 18, 2011 169kr literen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 18, 2011 Møller-haien skrur opp fortjenesten skjønner jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 18, 2011 Men hvem trenger en hel liter! Tror det er 5 år siden jeg sjekka, og så at den var på min, så kanskje det går nedi 0,5-1 desiliter opp til max........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 18, 2011 Men hvem trenger en hel liter! Tror det er 5 år siden jeg sjekka, og så at den var på min, så kanskje det går nedi 0,5-1 desiliter opp til max........ Vel.. du får jo ikke kjøpt 0,5 liter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...