#1 Skrevet Februar 18, 2011 (endret) 2,3l NG motor, 1991 mod. Bilen har stått en stund uten og bli brukt. Da den ble starta første gang i dag gikk det greit. Etterpå, ved halvvarm motor vil den ikke starte igjen. Det høres ikke ut som om starteren går.... Noen som har forslag? Bilen skulle vært på langtur i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 18, 2011 Litt lite info? Men finn ut om startern går, hvis ikke så finner du ut hvorfor den ikke får strøm. Tips: batteri, jording og tenningsbryter :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 18, 2011 Starteren gikk ikke nei. Batteri var bra. Bilen står på vestlandet og jeg er på østlandet. Skulle reise over i morgen med fly og kjøre tilbake igjen. Tror det er like greit og la den stå til noen får sett på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 18, 2011 Tenningslåsene er jo litt dårlige på disse bilene. Jeg har montert knapp på min. Starter bensinpumpa og alt sånn da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...