#51 Skrevet April 18, 2011 Er solgt den også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Mai 3, 2011 Heisan. Har du dørlista her som skal være på venstre bakdør? Altså førersiden bak. Og den alulista på passasjersia framme? Om du er i Nord Trøndelag så kan jeg komme å hente de, så vi slipper å tenke på frakt. Bor i Trondheim. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Mai 4, 2011 De listene der tror jeg finnens ja Kan sjekke når jeg får tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Mai 5, 2011 Superdupert. For dette må jeg få henta innen rimelighetens tid før bilen går i lakkboksen. Finn en passende pris og? Jeg byr 150 for dørlista og 100 for vinduslista. Så kan vi ta det derfra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Mai 6, 2011 Det viser seg at framdøra er kastet Men bakdøra finnes , skal se om vi ikke får tid til å demontere den i helga Første post er oppdatert , med de delene vi har igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Mai 7, 2011 Ordner du naborabatt på hengerfeste? Bygger det inn i s4`n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Mai 7, 2011 Nabo rabatt kan fikses ja Geir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Mai 7, 2011 Nabo rabatt kan fikses ja Geir Solgt, du får slepe det med deg en dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Mai 9, 2011 Du trenger ikke ta med den dørlista til meg, da det er den alulista på passajserdøra foran jeg trenger mest. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Mai 9, 2011 Har du grillen? Mvh Leif 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Mai 9, 2011 Du trenger ikke ta med den dørlista til meg, da det er den alulista på passajserdøra foran jeg trenger mest. Hei. Var på verkste i går, den alulista har vi på døra enda, trodde den var kasta jeg. Så da har vi begge listene som du vil ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Mai 9, 2011 Fiksa den lista bak iallefall. Men tar gjerne alulista! Hvor mye? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Mai 14, 2011 Fiksa den lista bak iallefall. Men tar gjerne alulista! Hvor mye? 100 lapp da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Mai 14, 2011 (endret) Deal! Si ifra om du/dere skal til trondheim i nærmeste framtid da, eller om jeg bli nødt til å ta en roadtrip til Verdal'n. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Mai 14, 2011 Jobbe for Avinor på stjørdal fortia , så det fullt mulig å heint dein der i uke dagan mellom 7.00 og 18.00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Mai 14, 2011 (endret) Jobbe for Avinor på stjørdal fortia , så det fullt mulig å heint dein der i uke dagan mellom 7.00 og 18.00 Da ska jeg ta meg en tur mandag eller tirsdag. Sender på melding. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Mai 15, 2011 mandag 16 ell tirsdag 17mai er jeg ikke på jobb , men resten av uka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Mai 15, 2011 Sendt deg PM angående vifte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Mai 15, 2011 Sendt deg PM angående vifte. Hei, er det varmapperat motor det er snakk om her, så er den solgt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Mai 16, 2011 Setebeltene, da fortrinnsvis førerbeltet og låsemekanismen til den siden det er to låsemekanismer bak, er det tiff-toff? pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Mai 16, 2011 Har du fortsatt abs sentralen? hva hadde du tenkt deg for den? jeg har abs sentral .... samme som i denne bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Mai 17, 2011 Dere har ikke tilfeldigvis dempere foran av nyere dato enn bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Mai 17, 2011 Tror ikke vi har demperne lenger nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Mai 18, 2011 passer h drivaksling til fwd a6 1.9tdi 2002 mod? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Mai 18, 2011 Tviler , men kan sjekke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...