#76 Skrevet Mai 18, 2011 Tviler , men kan sjekke jeg og tviler men du vet aldri. når det er sagt så er det kun ytre ledd jeg trenger. koster 2100 kr nytt og det hadde jeg ikke lyst til:) Så om det er likt ( mer trolig) så kanskje vi kan få til en deal????? BR10803 er reg nr om du trenger det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Mai 19, 2011 Skal sjekke litt i helga , hvis du har tid til det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Mai 19, 2011 men har du husket å sjekke den lille grillen rundt tåkelyset (førersiden). har ikke fått med meg du har svart på det allefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Mai 21, 2011 Det har jeg glemt Knut Ivar Jeg har ett deksel/grill liggende , skal gå ut i garasjen å sjekke hvilken side det er til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Mai 21, 2011 Både frontfanger`n og skjermen har sett bedre dager , og trenger noe puss for å bli bra. Så de er ikke verdt mange kronene Hvordan er framskjermen på førersiden da? Må legge til den sammen med vinduslista jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Mai 22, 2011 Har oppdatert første innlegg. Og lagt til motor igjen. men har du husket å sjekke den lille grillen rundt tåkelyset (førersiden). har ikke fått med meg du har svart på det allefall Har bare til Passasjer siden dessverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Mai 22, 2011 Har du fortsatt hovedlyktene og ekspansjonstanken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Mai 22, 2011 Lyktene er solgt , men mulig ekspansjonstanken finnes enda... *sjekker* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Mai 22, 2011 Lyktene er solgt , men mulig ekspansjonstanken finnes enda... *sjekker* Den finnes enda Bård 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Mai 22, 2011 Hvor mye skal du ha for den tanken da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Mai 24, 2011 150 + frakt da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Mai 24, 2011 Den er grei Tar resten på PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Mai 28, 2011 Den er grei Tar resten på PM ok.. hva blir det til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Mai 29, 2011 skal du selge framstolene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Mai 30, 2011 gidder ikke bla gjennom hele tråden:) men har du lista nederst på bakluka:)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Mai 30, 2011 skal du selge framstolene? Framstolene er borte gidder ikke bla gjennom hele tråden:) men har du lista nederst på bakluka:)? Det gjør du rett i , Men bakluka er kasta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Mai 30, 2011 Dører venstre side? Finnes disse enda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Mai 31, 2011 Dører venstre side? Finnes disse enda?[/quote Vi har venstre bak dør komplett. fram dør er solgt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Juni 3, 2011 ok.. hva blir det til? At jeg ville ha ekspansjons tanken å du bare skulle sende bet info på PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Juni 5, 2011 Åssen blei det med det tillhengerfeste Bård? Gidder du dra det med deg hjem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet Juni 5, 2011 har du høyre frontlykt og vindusmotor på høyre side foran? Pm med pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet Juni 5, 2011 Åssen blei det med det tillhengerfeste Bård? Gidder du dra det med deg hjem? Det ble solgt for en stund siden har du høyre frontlykt og vindusmotor på høyre side foran? Pm med pris Solgt dette også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet Juni 6, 2011 Det ble solgt for en stund siden Ja du solgte det til meg, Du lovte å ta det med hjem til meg en dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet Juni 6, 2011 Hengerfeste har jeg solgt for en stund siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet Juni 6, 2011 hva er prisen på frontlyktene ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...