#1 Skrevet Februar 19, 2011 (endret) overskriften seier litt, men tenkte eg skulle gjere det litt sjølv! tisp? framgangsmåte? aldri gjort dette før så eg lurer på om nokon kunne ha fortelle korleis ein skal gjere det på ein skikkeleg måte:) bestilte 2 nye komplette akslinger fra germanautoparts.com Setter stor takknemlegheit på hjelp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 19, 2011 (endret) 1: Løsne navbolten, store bolten i midten på hjulet bakom senterkoppen 2: Jekk opp bilen, putt en bukk under og ta av dekket. 3: Løsne enten begge øvre bærearmen eller det nedre bakre bærebroen! 4: Skru ut nav bolten helt 5: Skru ut de 6 torx boltene på den indre drivknuten. 6: Ta ut hele akselen 7: Monter ny aksel og gjør alt baklengs å erstatt nav bolten med en ny! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 19, 2011 Får ut å prøve! takk for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 19, 2011 1: Løsne navbolten, store bolten i midten på hjulet bakom senterkoppen 2: Jekk opp bilen, putt en bukk under og ta av dekket. 3: Løsne enten begge øvre bærearmen eller det nedre framste bærebroen. 4: Skru ut nav bolten helt 5: Skru ut de 6 torx boltene på den indre drivknuten. 6: Ta ut hele akselen 7: Monter ny aksel og gjør alt baklengs å erstatt nav bolten med en ny! 3: Hmmmm Hvorfor gjøre det så vanskelig ? Løsner alltid kun den bakre, mye enklere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 19, 2011 3: Hmmmm Hvorfor gjøre det så vanskelig ? Løsner alltid kun den bakre, mye enklere. Var litt trøtt når jeg skrev det, mente den bakre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...