#76 Skrevet August 30, 2011 førstkommende søndag ? bare sett opp tid å sted, så finner vi ut hvor mange det passer for Æ e me 20.00 på Dolly kanebogen,korsn høres det ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet September 4, 2011 er folkene klare for i kveld ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet September 4, 2011 har glømt av dagen totalt.. hjelper en kompis å pusse opp huset, så jeg får ikke tid! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet September 4, 2011 Akkurat kommet hjem fra Tromsø og Døgnvill så ble nok ikke tid. Neste gang kanskje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Oktober 7, 2011 Søndag den 30. Oktober.. Noen som er med på den da? lenge siden jeg har vært i Harstad nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Oktober 7, 2011 Jeg hadde ikke mulighet,satt i Malaga å drakk pils:p Søndag den 30. Oktober..Noen som er med på den da? lenge siden jeg har vært i Harstad nå Endre litt på sist gang det ikke passet for meg:p Sett nede på Gran Canaria å drekk pils da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Oktober 7, 2011 Endre litt på sist gang det ikke passet for meg:p Sett nede på Gran Canaria å drekk pils da Ekkelt.... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Oktober 7, 2011 æsj.. helvettes syden.. mye beire å ta sæ ei pils etter å ha vært ute i isøde! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Oktober 7, 2011 æsj.. helvettes syden.. mye beire å ta sæ ei pils etter å ha vært ute i isøde! Syns øla e best når det dugge på glasse, å du kjenne øla renn ned i magen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Februar 26, 2012 bump? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Februar 27, 2012 Klar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Februar 27, 2012 når 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Februar 28, 2012 Søndag,pizza på peppes kl.18-19 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Februar 29, 2012 Søndag,pizza på peppes kl.18-19 ? høres godt ut;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...