#1 Skrevet Februar 19, 2011 Håper det ikke bare er jeg som kjenner meg igjen i dette I hver eneste bil jeg har med skinnratt klarer jeg etter hvert å få skraper i rattet etter å sette meg inn og ut av bilen. Det som skjer er sansynligvis metallknappene rundt forbi på dongeribuksene som skraper opp. En ting er skjønnhetsfeil på utsiden, de ser du ikke når du kjører. Men humøret blir til tider veldig dårlig når jeg kommer borti disse skrapene når jeg kjører Noen som har tips til hvordan jeg kan få utbedret skrapene best mulig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 19, 2011 juster opp rattet eller bruk joggebukser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 19, 2011 Når bilen er ny er jeg veldig obs, men så kommer etter hvert dagene med dårlig tid der man hopper inn og ut av bilen. Jeg er ute etter tips til utbedring, er fullt klar over hvordan jeg går frem for å unngå det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 26, 2011 Har irritert meg over det samme på min Passat. Autoglym Leather Care Cream har jeg brukt både på setene og stripene på rattet i min bil og synes de har blitt mindre synlige. Har vært forsiktig med å ta på for mye og behandlet rattet kun der ripene er, tror det kan bli litt glatt ellers. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 1, 2011 Har irritert meg over det samme på min Passat. Autoglym Leather Care Cream har jeg brukt både på setene og stripene på rattet i min bil og synes de har blitt mindre synlige. Har vært forsiktig med å ta på for mye og behandlet rattet kun der ripene er, tror det kan bli litt glatt ellers. Takk, jeg får prøve den når våren kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...