#1 Skrevet Februar 19, 2011 Hei. Sku prøve takluken idag men var 0 respons, har fungert fint før. Det jeg lurte på om noen som vet hvilken sikring som går til takluken? alt står på tysk så skjønner ganske så lite ut fra det.. håper noe kan gi meg et tips eller lignende.. takker for all hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 20, 2011 Har vært borti det samme... Det er iallefall 2 forskjellige sikringer til takluken, den ene (minst) er under panseret, en ganske stor sikring, den var gåen i mitt tilfelle. Ikke min bil, så jeg husker ikke nr.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 20, 2011 okei ja.. får ta en nermere titt i morgen når det er lyst ute. tittet bare ved innsiden av sjaførdøra. Men fant ikke noe der. som sagt dårlig i tysk hehe.. men takk for hjelpen Rune Noen som har flere tips å komme med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...