#26 Skrevet Mars 27, 2011 Ville også satset på starter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 27, 2011 Slik lyd, bare litt lenger, var det på dama sin A3 for litt siden. Da var det starteren som "hang". Bytta og lyden ble borte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 27, 2011 Høres lyden slik ut? http://s351.photobucket.com/albums/q441/style1989/?action=view¤t=CIMG0219.mp4 Dette var vifta til sekundærluft systemet eller hva det nå heter som var utslitt og lagde denne lyden. Det er vist for å tilføre varm luft i katalysatoren for å minske utslippet ved kald motor. Jeg bare dro ut kontakten til vifta sånn at den ikke starta! For ei ny vifte var ikke billig Edit: Fant tråden som jeg lagde da jeg hadde dette problemet: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=182538 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 27, 2011 Der har du den tenker jeg. Lyden på min er enda litt mer høyfrekvent og skjærende, men når jeg prøvde å ta opp film med mobilen så forsvant det mest høyfrekvente og det hørtes dermed ut som på din filmsnutt. Kan jeg bare la det være slik, eller vil det føre til noen form for problemer senere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mars 27, 2011 Jeg tenker hvertfall at jeg skal ta meg en titt på den starteren, den er relativt lett å sjekke. Per Andre: høres ut som at du har en hårføner nedi der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mars 27, 2011 Jeg hadde ingen problemer etter at jeg tok ut kontakten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 5, 2011 Hvor er kontakten lokalisert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet April 5, 2011 Rundt her et sted? Ser sånn ut: FYI: Koster rundt 4000 kr her i norge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet April 5, 2011 Takker!! Blir vel helst å koble den ut tenker jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet April 6, 2011 Ser sånn ut: Det er den kontakten som sitter bak på den vifta til høyre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet September 2, 2011 Høres mer ut som lagringa på starteren som hyler når den trekker seg tilbake og spinner ned igjen syns nå jeg. Garantert ikke turboen i allefall! Vil bare si at dere som tippet starteren hadde rett, gav den en liten overhaling med rens og smørning og lyden forsvant, den var veldig tørr og treg, men ingen rust som jeg trodde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet September 8, 2011 høres ut som den lyden kommer fra starter ja:) prøv å smør opp med litt snabel stoff:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...