#1 Skrevet Februar 20, 2011 har dukket opp en lyd som jeg ikke skjønner noe av. det er en slags vibrering som varer ca 1-3 sekunder,kommer fra motorrom område en plass,kan komme når som helst,kald/varrm,når jeg kjører fort eller sakte,om bilen står i gir eller fri. finner liksom ikke noe sammenheng med når lyden kommer.tror kanskje det er litt mere når det er skikkelig kaldt ute,men ikke sikker på det. har sett over understell og motor for slakker og løse deler,men alt i orden. har dere noen tips eller har noen vært borti lignende?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 20, 2011 Vannpumpe eller strammehjul? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 20, 2011 kanskje det ja,har faktisk brukt litt vann i det siste og er noen få vanndråper under bilen.så det kan jo ha en sammenheng det. takk for tips,skal sjekke det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 20, 2011 Samme som meg i høst, og da jeg endelig fikk bilen på bukk hos Møller "rant" det... Masse spon som ligger i fettet i selve pumpa, uten at dette var synlig i ekspansjonstanken. Koster ikke så mye for ny pumpe eller strammehjul heldigvis. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...