Anbefalte innlegg

Har byttet til castrol magnatec 5w-40 nå netopp på min 2002 passat tdi, (avf motoren med 130hk) Men synes den klakker mere på kaldstart nå enn før. Kan det ligge noe i det?

Håkon

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er vanlig magnatec du har fyllt er det feil olje. Pumpedyse motorer skal ha spesiell olje. Om du kjører med feil olje får du kam havari..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, hvilken olje anbefaler du? magnatecen kommer opp som alternativ på castol sine sider når jeg søker etter reg.nr :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, hvilken olje anbefaler du? magnatecen kommer opp som alternativ på castol sine sider når jeg søker etter reg.nr :(

Hva heter den mer en Magnatec da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, da blir det bytte for 3 gang på 1 mnd. hehe :D de skulle ha 3990,- for å bytte på møller. har bruk 1000,- hittil. Kjipt.

Takk for gode svar foresten!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ente opp med Valvoline MST 5w30. ringte valvoline og de anbefalte den og XL-III 5w-30. Men så fant jeg ut at disse motorene skal ha 505.01 godkjenning. Men bak XL-III står det at de som skal ha 505.01 godkjenningen IKKE skal bruke XL-III ... ? Jeg skjønner ingenting :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.