Anbefalte innlegg

Er det normalt at clutchpedalen knekker ved innvesning til clutchpumpa på disse bilene? Skulle begynne å kjøre hjem nå fra Bø i Vesterålen - > Brønnøysund å det var første clutching så sto pedalen helt inne..

Så har demontert alt i frustrasjon å ser at pedalen er knekt.

Hvordan er dette mulig, hva gjør at dette skjer?:S

Har laget en tråd på ønskes kjøpt forumet etter en ny pedal så hadde vært fint om noen kunne fortelle meg hvilke audi 100 / A6 modeller disse er like på slik at jeg lettere kan få tak i en ny.

Har veldig dårlig tid siden jeg skal hjem til en rettsak på tirsdag så skulle hatt en slik pedal i går:\

Ønskes kjøpt tråden:

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=207289

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hørt om det før hvertfall, har lest at enkelte hevder de knekker for ingenting.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har også vert ute for dette på min 93 S4 V8.. Forbannet irriterende, og ganske tumlete jobb å skifte den. Returfjærene på pedalen er forferdelig harde, og nesten umulige å få på plass igjen. jeg måtte bukke under å reise på verksted for å få den skiftet. pedalen er ikke så voldsomt dyr å kjøpe ny original. husker ikke pris, men husker jeg ble nesten overrasket over hvor rimelig den var.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekket familie albumet, så ikke på motor typer men den samme pedalen er i bruk på hele C4 serien både med og uten Quattro.

Så da er det kanskje sånn at den er lik på alle hvis man er heldig. Delenr: 4a1 721 315.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.