Anbefalte innlegg

Jeg skal bytte lyktene på Audien min for å få et litt freshere utseende, men er litt usikker på hvilke lykter jeg skal velge!

Bak er jeg ganske bestemt på gråsotede LED-lykter (nye typen), mens foran har jeg lyst på sorte DRL-lykter, men er usikker på om det blir like pent som jeg ser for meg!

Noen som har sett disse lyktene på Audier? Hvilke lykter mener dere passer best? :)

hekk.jpg

front.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det kommer til frontlykter på 8P er det kun Bi-Xenon som gjelder.

Alt annet er veldig harry.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det kommer til frontlykter på 8P er det kun Bi-Xenon som gjelder.

Alt annet er veldig harry.

 

Det er jeg enig i, men da trenger jeg ikke bytte lyktene. Skal ha den nye typen med led-lys, som er originalt på nyere modeller :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fant et sett jeg synes var pene som jeg vurderte å bytte til på min forrige A3, de så slik ut:

HL-AD-A3-03-Pro-R8Look-BKa.jpg

 

De er jo penere enn disse:

SCW_DLR_AUDI_A38P_Sch_01.jpg

 

Når det gjelder baklykter så synes jeg LED lyktene fra 09 modellen er penest, og de får du jo til en grei pris også!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fant et sett jeg synes var pene som jeg vurderte å bytte til på min forrige A3, de så slik ut:

HL-AD-A3-03-Pro-R8Look-BKa.jpg

 

De er jo penere enn disse:

SCW_DLR_AUDI_A38P_Sch_01.jpg

 

Når det gjelder baklykter så synes jeg LED lyktene fra 09 modellen er penest, og de får du jo til en grei pris også!

 

Har sett på disse:

DLAUK27J.jpg

 

Og disse:DLAUR43WS.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De øverste du la ut bilde av der er jo de jeg la ut bilde av nederst, synes ikke de er noe pene for den led stripen er så altfor stor, ikke noe diskret..

 

De nederst har jeg ikke sett før, hvordan er lyset i dem? Ikke penere med orginale LED og tint film på lyktene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De øverste du la ut bilde av der er jo de jeg la ut bilde av nederst, synes ikke de er noe pene for den led stripen er så altfor stor, ikke noe diskret..

 

De nederst har jeg ikke sett før, hvordan er lyset i dem? Ikke penere med orginale LED og tint film på lyktene?

 

Åja, trodde ikke de var helt like :)

Nei er i tvil på frontlyktene, vil ha d penest mulig, ikke rånete..

Er jo "sota" led-lykter :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jeg enig i, men da trenger jeg ikke bytte lyktene. Skal ha den nye typen med led-lys, som er originalt på nyere modeller :)

 

Da må du også bytte forskjermer, panser og frontfanger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fant et sett jeg synes var pene som jeg vurderte å bytte til på min forrige A3, de så slik ut:

HL-AD-A3-03-Pro-R8Look-BKa.jpg

 

De er jo penere enn disse:

SCW_DLR_AUDI_A38P_Sch_01.jpg

 

Når det gjelder baklykter så synes jeg LED lyktene fra 09 modellen er penest, og de får du jo til en grei pris også!

 

Er dette samme lyktene som du så på?

FKFSAI010039.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må jeg ha motstand om jeg setter på LED-parklys?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om dere skal sette på de orginale LED lyktene bak så trengs det ikke noe motstand, bare adaptere men de følger med. Men hvis jeg var dere ville jeg da handlet gjennom Sondre Hugås på forumet her, prisen hans er billigere enn ebay også, og top service :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om dere skal sette på de orginale LED lyktene bak så trengs det ikke noe motstand, bare adaptere men de følger med. Men hvis jeg var dere ville jeg da handlet gjennom Sondre Hugås på forumet her, prisen hans er billigere enn ebay også, og top service :D

 

 

Sånn å forstå at Sondre selger lykter og adaptere, eller bare adaptere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fant et sett jeg synes var pene som jeg vurderte å bytte til på min forrige A3, de så slik ut:

HL-AD-A3-03-Pro-R8Look-BKa.jpg

 

en kamerat av meg har bestilt seg slike, men ser at det er jo bare ei linse på den og h9 sokkel... Er den linsa bare beregna på fjærnlys og ledstripa som "kjørelys"? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn å forstå at Sondre selger lykter og adaptere, eller bare adaptere?

 

Sondre selger begge deler:) lykter med adaptere og uten:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.