Isbanekjøring Trondheim Omegn??

Anbefalte innlegg

Er det noen steder det arrangeres noe slikt i nærheten? Er det Funesdalen som blir nærmest?

 

Om ikke, så er det et vann i rissa. "Båttn" som er et ypperlig sted, legger seg godt med is alltid. Har blitt brukt litt så som så privat igjennom tidene.

 

Er det noen som har erfaring med å arrangere noe slikt? Har veldig lyst å gjøre en innsats for å få til dette.

Såppas nærme Trondheim at det er jo aktuelt for mange, og mange er jo intr. i dette, eller?:)

Noen fler som kan være intr i å bli med å prøve å arrangere dette?

Erfaring med det er jo gull, garantert noen som kjenner noen som har prøvd det før:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke lenge siden det ble arrangert ett treff på Lånke banen :)

Denne er brøyta og ganske billig å leie :)

 

Dro dit med 90 quattro`n , men droppa å kjøre da jeg var for glad i skjermer og fangere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var med og arrangerte det på Lånke. Litt verre og arrangere på en sjø, da det er mye regler ang miljøforstyrrelser og sånn. Men om det har vært kjøring der tidligere så er det nok mulighet:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var med og arrangerte det på Lånke. Litt verre og arrangere på en sjø, da det er mye regler ang miljøforstyrrelser og sånn. Men om det har vært kjøring der tidligere så er det nok mulighet:)

 

Ja vet det har vært på Lånke, men mye bedre på en sjø (ett vann) for relativt lave biler også. Så jævla hompete der inne, No Offense!:P

 

Det har vært kjøring der ute ja, men aldri med noe tillatelse som jeg vet om. Kan godt være:)

Men det som er fordelen her, er at "vannet" har kontakt med trondheimsfjorden. Det er saltvann der for å si det slik! Og det er vell innsjøer det er størst problem med tanke på miljø som jeg har forstått.

 

Kan ikke du legge meg til på Facebook da Marius? Fruen har deg som venn har jeg sett: bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sant det. Er litt humpete på lånke. Men var faktisk nesten verre i funäsdalen. Men blir mye breiere veien på en sjø da:)

Nå er det jo kjøring på Våler om ikke lenge der en gjeng fra trøndelag skal nedover. Men kan høre litt om hvordan mulighetene er for et treff til :)

Skal legge deg til jeg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sant det. Er litt humpete på lånke. Men var faktisk nesten verre i funäsdalen. Men blir mye breiere veien på en sjø da:)

Nå er det jo kjøring på Våler om ikke lenge der en gjeng fra trøndelag skal nedover. Men kan høre litt om hvordan mulighetene er for et treff til :)

Skal legge deg til jeg:)

 

Ah, var desverre ikke der nede.

Lite stykke til Våler også, er nok enda en del igjen her oppe som kunne tenkt seg en dag. Som ikke har tid til en hel helg f.eks:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Buvannet på Berkåk;) tror det var kjøring der igår..

Sjekk siden dæmmers på facebook..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Buvannet var no go for min del, var som å kjøre på en skogsbilvei :P Vet det arrangeres isbanekjøring på hjerkinn, ca 2 timer sør for trondheim av politiet der, skal være veldig bra is. Vår forøvrig i vågå ihelgen, som blir ca 1 time lenger, og meget bra is, veldig brei bane samt mye svinger. Der er det treff hver lørdagfra10-16 og koster 100 kr :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Buvannet var no go for min del, var som å kjøre på en skogsbilvei :P Vet det arrangeres isbanekjøring på hjerkinn, ca 2 timer sør for trondheim av politiet der, skal være veldig bra is. Vår forøvrig i vågå ihelgen, som blir ca 1 time lenger, og meget bra is, veldig brei bane samt mye svinger. Der er det treff hver lørdagfra10-16 og koster 100 kr :)

 

Aha, kjører du ispigg eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Buvannet var no go for min del, var som å kjøre på en skogsbilvei :P Vet det arrangeres isbanekjøring på hjerkinn, ca 2 timer sør for trondheim av politiet der, skal være veldig bra is. Vår forøvrig i vågå ihelgen, som blir ca 1 time lenger, og meget bra is, veldig brei bane samt mye svinger. Der er det treff hver lørdagfra10-16 og koster 100 kr :)

 

Hvordan er den banen i forhold til funäsdalen da? Med tanke på lengde osv? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er vel ikke så lang, men ganske gøy. Mest svinger for å leke seg litt. Kanskje 1- 1.5 km ca. Ganske brei og snille brøytkanter.Kjører ikke ispigg, bare vanlig piggdekk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke svinger da? Sånn som går ann og kjøre i litt fart, eller mer som den sikksakk strekka på funâsdalen som ikke fungerte noe med mine dekk? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du må skaffe deg skikkelige piggdekk du å no da vettu ;) kan jo ikke lete etter bane som er skreddersydd til dekke :P

 

Når det gjelder isbane treff i klubbens regi /leie så kan det se mørkt ut.

Derimot er det ingenting i veien for at en gjeng kan samles å dra til en av de forslagene som er nevnt over. Som også nevnt så er det lov til å kjøre på "salt" vann , men krever fortsatt en del prepping av bane hvissåfremt det ikke er noe snø der i det hele tatt. Buvatnent blir nok for de med høye 4wd biler etterhvert, beklageligvis så prepper de ikke underlaget (pumper vann oppå) for å få til en sterk og jevn overflate :(

både hjernkinn og vågå høres spennede ut da. noen som klarer så grave fram noe mer info derifra ?

 

Hvilke svinger da? Sånn som går ann og kjøre i litt fart, eller mer som den sikksakk strekka på funâsdalen som ikke fungerte noe med mine dekk? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nede på Botten er det 50kmt grense vegar..

men hvem bryr seg om den når det er 3km med rettstrekk?: rock :

 

dessuten så er isen ALT for glatt nå:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nede på Botten er det 50kmt grense vegar..

men hvem bryr seg om den når det er 3km med rettstrekk?: rock :

 

dessuten så er isen ALT for glatt nå:o

 

Er vell passelig mildt der nå ja. Fortsatt på jobb jeg, ingen overaskelse at det skulle bli slik til jeg kom hjem :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.