Anbefalte innlegg

En kjenning skulle hatt minst mulig 18" dekk. Veit dekk online hadde 205/35-18 før, men finner dem ikke på siden lenger. Skulle helst ikke kosta gull og grønne skoger. Noen som veit hvor det finnes?

 

Felgene er 8x18.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

205/40 er iallefall en dim man får tak i. Mini kjører med denne (iallefall har en kjenning detta orginalt på en Cooper-S..? :klø: )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nankang har 205/35/18 i NS2..

De har den ikke på dekkonline, men sikkert en eller annen dekk pusher som kan skaffe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har Toyo 205/35-18" på poloen. Dekkskift fikset de så hør med Christer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar :) Har spurt Christer på Dekkskift nå, også tenkte jeg å ringe rundt i morgen. Om det er fler som har alternativer så bare sleng dem ut ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nankang har 165/35-18! :D

 

710-2.jpg

 

p3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel litt brutal strekk med 165 på en 8" felg vel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

165 går ikke på 8" :) syns 185 var hardt nok på 7,5.. Men han spurte etter minst mulig, så da får han heller finne smalere felger :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hoho! Drøyt! Det får holde med 205/35-18, om det er mulig å få tak i for en overkommelig pris.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar :) Har spurt Christer på Dekkskift nå, også tenkte jeg å ringe rundt i morgen. Om det er fler som har alternativer så bare sleng dem ut ;)

 

Nankang og Toyo har 205/35 18 som du allerede har fått svar på, men det som ikke så mange vet er at BF Goodrich har 225/30 18, men vet ikke hvor lett det er å få tak i. Summa sumarum ville jeg nok valgt 205/35 selv om 225/30 er litt mindre pga at de 2 cm smalere dekk vil hjelpe mye mht å unngå subbing.

 

165/35 ja, artig dimensjon, men når det nesten ikke finnes smale nok felger skjønner jeg egentlig ikke hvorfor dette finnes, 185/35 som finnes i 17 tom hadde vært bedre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

165 går ikke på 8" :) syns 185 var hardt nok på 7,5.. Men han spurte etter minst mulig, så da får han heller finne smalere felger :P

 

Ja han spurte etter minst mulig som skulle på en 8X18" felg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lettere sagt en gjort dette tror jeg. Virker nesten som det er slutt på 205/35-18. Hos Dekkskift/Christer var det visst utilgjengelig. Prøvd å google, men jeg finner bare et par sketchy sider i utlandet. Skulle da tro dette var litt populær dimensjon?

 

Edit: Kom på en ide. Dekk er jo store og små i størrelsen som alt annet. Sitter å ser på dekkonline, og det er masse utvalg i 215/35-18. Noen som veit hvilke merker som er små eller store i størrelsen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tevodekk får tak i endel faktisk, spesielt i 215/35-18, som ej bruka sjøl :)

ikkje gale pris heller, 4400,- for 4 nankang ferdig montert, på 9" felg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.