#1 Skrevet Februar 20, 2011 Er det mulig og kode en ny nøkkel selv ? Problemet er at det er bare 1 fjernstyrt nøkkel til den bilen. Og denne er død. Møller skal ha 800 kr for en ny enhet og 1000 jævla kr for å kode den til bilen. Er snakk om en 1998 passat 1.6 Mvh Ph 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 20, 2011 Fullt mulig å kode selv, men hva mener du med at den er død? Fjernkontrollen eller den andre delen som inneholder startsperra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2011 Fjernkontrollen er død. Hvordan koder man ? Takker Mvh Ph 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 21, 2011 Og når du sier død, rekner jeg med du har testet med nytt batteri? Man koder ved å sette en nøkkel i tenningen (tenning på), og så har man nøkkelen som skal kodes i førerdøren. Lås først døren manuelt med nøkkelen, vent noen sekunder, trykk så på lås-opp knappen (da skal bilen blinke eller tute), vent noen sekund til, og trykk lås-opp x antall ganger innen 5 sekund(der x er nummeret nøkkelen får, dvs trykker du 1 gang blir den nr. 1, 4 ganger så blir den nummer 4, maks 4 kontroller pr. bil) Dette er ca slik jeg husker det i hvert fall (på min a6, tipper det er noenlunde likt på din passat) Ellers kan det hende jeg har fjernkontroll til deg hvis du ikke har kjøpt ennå, hva slags nummer står det inne i kontrollen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 21, 2011 Sjekk eventuelt rosstech sine sider, der har de guide for å kode nøkkel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...