#1 Skrevet Mars 8, 2005 Er det noen som har eller kjører drosje i Trondheim by? Ser dem annonserer etter 100 nye sjåfører pga økt marked. Hatt lyst å flytte lenger sør en stund nå. Var på besøk hos drosjeeieren jeg kjører for her i Tromsø i dag, der leste jeg i bladet TAXI at Trondheim Taxi søker etter flere sjaffisser. Jeg tar dette som ett tegn fra oven og er klar til dyst. Har tante og Onkel midt i sentrum der, så boplass har jeg også umiddelbart. Jan Henrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 8, 2005 Har aldri kjørt drosje her da... Men velkommen skal du være... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 8, 2005 Er det noen som har eller kjører drosje i Trondheim by? Jan Henrik Hei Jan Henrik Har kjørt som helgesjåfør i en del år i Trondheim (i studietiden), men det er 10 år siden. Grei by og lære seg med "litt" kjøring og pugging. Hvordan inntjeningen er for tiden aner jeg dessverre ikke. Det har vært litt klaging i avisen om at det er for mange løyver pga. etableringen til Norgestaxi. Ta evt. kontakt med sentralene ogforhør deg litt. Mvh ex. kusk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 8, 2005 Hei Jan Henrik Har kjørt som helgesjåfør i en del år i Trondheim (i studietiden), men det er 10 år siden. Grei by og lære seg med "litt" kjøring og pugging. Hvordan inntjeningen er for tiden aner jeg dessverre ikke. Det har vært litt klaging i avisen om at det er for mange løyver pga. etableringen til Norgestaxi. Ta evt. kontakt med sentralene ogforhør deg litt. Trøndertaxi fikk vel alt av sykekjøring for det offentlige synes jeg å huske, men det er kanskje verdt å merke seg at 'utlysningen' fra Trøndertaxi er fra midten av januar, og at det er mulig de alt har fått taket på en god del sjåfører? (http://www.trondertaxi.no/nyheter.aspx?NID=923) Ellers så er det jo sikkert verdt å nevne at Trondheim er en bra plass å bo, sånn omtrent akkurat passe stort. (jeg flyttet hit for ti år siden og har ikke noen store planer om å flytte vekk igjen :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 9, 2005 trøndertaxi har alt som heter syke kjøring. trengs mye taxi i helgen( stå i kø i 3 timer er uhørt) kunne kansje annsatt deg jeg siden jeg kjører taxi for to formuer etter jeg mistet lappen, tar du på deg privat kjøring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 9, 2005 Er ikke bare Trøndertaxi som trenger sjåfører. Norgestaxi trenger også flere. Har selv kjørt i 4 år. Har også jobbet på sentralen til Norgestaxi. (jobber fortsatt litt ekstra dær) Kan nesten garantere deg jobb Send meg PM med tlf.nr så kan jeg videreformidle for deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 9, 2005 Ellers så er det jo sikkert verdt å nevne at Trondheim er en bra plass å bo, sånn omtrent akkurat passe stort. Kan vel ikke si meg mer enig, selv om overgangen til litt kystklima igjen var litt overgang fra hva jeg er vant med. Lenge leve Helly Hansen... Er dessuten oversiktlig by å kjøre i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 9, 2005 Er ikke bare Trøndertaxi som trenger sjåfører. Norgestaxi trenger også flere.Har selv kjørt i 4 år. Har også jobbet på sentralen til Norgestaxi. (jobber fortsatt litt ekstra dær) Kan nesten garantere deg jobb Send meg PM med tlf.nr så kan jeg videreformidle for deg. You've got PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 10, 2005 U 2! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...