#1 Skrevet Februar 21, 2011 Jeg har en 00 Golf TDI 4motion som trenger ny gearkasse. Denne har 02C kasse med kode EAG. Dvs en 5trinns med høy og fin utveksling. Jeg har studert litt i etka, og etter det jeg kan finne ut er det ett mylder av forsjellige sluttutvekslinger på disse bilene. Jeg går ut ifra det vil si jeg må ha tak i en lik kasse med 3.647 i sluttgear. (?) Passer en 02M kasse rett inn om jeg bytter bakdiff samtidig ? Passer innmaten fra en vanlig 02C kasse inn i 4motion kassa ? takknemmelig for all info Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 21, 2011 Du har vel en 02J kasse nå? 02C er Golf 2/3 Syncro kasse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2011 Den info jeg har funnet i Etka og på nett tilsier at Golf 4 4motion har 02C O2J er vel bare fwd kasser ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...