#1 Skrevet Februar 21, 2011 En kollega prøver å hjelpe en kompis med en Golf VR6 som hyler over 2200rpm før motoren er blitt helt varm, kan ruse bilen når den står i ro men ikke når den kjøres. Han byttet oljepumpen uten at det hjalp noe. Sjekka ett rådelager, så greit ut, litt slitt men ikke utslitt. Noen som har vært borti dette og har tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 21, 2011 Oljetrykksfølere? Nesten rart om han alt ikke har sjekket dette, men det er det første jeg ville ha sjekket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2011 Etter noen få km rolig kjøring (for å få driftsvarm motor) så forsvinner dette problemet helt og alt er tilbake til normalen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 21, 2011 Ville uansett ha sjekket oljetrykksfølerne. Kan hende følerne ikke tuller når olja blir varm og tynnere. Det er nok alltid det første man burde sjekke og bytte ut på eldre VW om oljelampa lyser og hyler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 21, 2011 Hvordan sjekket disse? Hvor mange ohm uten motor i gang, ved tomgang osv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 21, 2011 Det fant jeg aldri ut på 16v'en min, men du kan jo prøve dette trikset som står HER og se om pipinga blir borte da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...