#1 Skrevet Februar 21, 2011 Heisann Da var vi klar for et nytt treff. Jeg tar med skiltplater, klistremerker og VagCom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 21, 2011 kommer sikkert innom jeg:) Vet du forresten hvordan man stiller US lysa litt svakere på vagcom? har også ett "problem" med at kjørelysene bak blinker nå likt med blinklyset, tror dette skjedde etter jeg fikk US instilling på lysene. Skulle også fått fjerne at dørene låser seg automatisk når man kjører over 10km/t, dette er bare irriterende syntes jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2011 Hvis B7 experten, Dr.Raa kommer får han sikkert en ordning på dette:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 21, 2011 har du vagcom som passer min bil også ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 21, 2011 tror eg når dette! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 21, 2011 Kommer jeg trenger også litt vag-com Ole-Jørgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 21, 2011 har du vagcom som passer min bil også ? Til S2'en? Har ikke 2+2 overgang, kun OBD2 plugg. Ole-Jacob: Den e grei:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 21, 2011 Kommer innom en tur jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 21, 2011 Skal prøve å møte opp og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 21, 2011 Til S2'en? Har ikke 2+2 overgang, kun OBD2 plugg. Den jeg tenkte på ja , tenkte å få sjekket om det var noe nyttig å få utav det ettersom den ikke er helt i 100: mad : Hvis noen vet om noen som har hadde det vært flott tenkte ta turen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 22, 2011 Den jeg tenkte på ja , tenkte å få sjekket om det var noe nyttig å få utav det ettersom den ikke er helt i 100: mad : Hvis noen vet om noen som har hadde det vært flott tenkte ta turen! Ikke fall av broen på veien inn da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 22, 2011 Tenker jeg tar turen innom i dag jeg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 22, 2011 Får dessverre ikke mulighet idag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 22, 2011 Jeg og Bjørn-Tore kommer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 24, 2011 Heisann Da var vi klar for et nytt treff. Jeg tar med skiltplater, klistremerker og VagCom. Heisann Fikk desverre ikke med meg dette! Men kunne du sendt VACN merker til meg? skulle hatt 4 stk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...