#1 Skrevet Februar 21, 2011 Heisann Lurer på om noen har demontert grill på s3 8l og kan svare meg på om jeg må av med fangeren eller ikke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 21, 2011 På dama sin a3 tok jeg av fangeren. Grillen sitter i noen sånne dritt-klips bak så kom ikke til fra framsida.. Sikkert en enklere måte, men akkurat der og da var det enklest å ta av fangeren Regner med at det er ca det samme på s3'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2011 Ja,vet hvordan det er på a3, men hadde et lite håp om at det var annerledes med s3'n, ettersom det ikke er like griller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 21, 2011 Fangeren må nok av ja. Men det er jo gjort på 5min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 21, 2011 joda, er jo ikke mye jobb det, men vært enda mindre om det bare hadde vært å trekt den ut Meeen, du Kim, hvor kjøpte du coolern din? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 22, 2011 Husker ikke hvor. Den var ivertfall 600x300x76mm, passet akkurat (med litt modding ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...