#1 Skrevet Februar 21, 2011 (endret) Hei Selger min Audi A4 1,8TQ B7 2005 modell sedan (non s-line). Jeg er andre eier på bilen, kjøpte den i juli 2008. Den hadde gått 78000 km når jeg kjøpte den,og nå har den gått ca 111000 km. Phantomsort Sportsunderstell Sportsseter Sportsratt m/multifunktion Svart/mørk grått skinninteriør Bixenon Avtagbart hengerfeste RNS-E (ettermontert, kjøpt av Sondre her på forumet). Bremser byttet for ett år siden (skiver og klosser). Forge 007 K&N innsatsfilter 16" vinterfelger med Continental pigg (endel mm igjen, men dekkene er litt harde). 17" Orginale Audifelger med Continental Sport (felgene er en del kantkjørte). 18" RS6-1 replica med Yokohama Advan Sport, ca 3 mm igjen. Følger med FK Silverline X (høyde og hardhet), aldri vært montert. Det er opplegg for sub i bilen. Sub følger ikke med. Hadde tenkt meg 235.000 kr for bilen. Innbytte er ikke aktuellt. Bilder kan sendes på mail. Spørsmål sendes til steinboldermo@hotmail.com Telefon: 47267367 PS: Bor i Nordland, i Korgen, 4 mil sør for Mo I Rana. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 12, 2012 Prøver på nytt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 12, 2012 Å legge ut bilder kan funke bedre;) Bilder seier meir enn 1000 ord;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...