#1 Skrevet Februar 21, 2011 Hei Hva er best å bruke på å polere metall deler? Delen er allerede polert, men har blitt litt matt og mye småriper. Prøvde med autosol, men den riper for mye. Hva annet er bra å bruke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 21, 2011 Hva ble løsningen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2011 meguiars metal polish bruker jeg på felga hvertfall funker ganske bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 21, 2011 Meguiars all metal polish fungerer gull: Hva er det du skal polere? Ytterringene på felgene min må poleres skikkelig, og tenker jeg skal avfette de skikkelig, polere med Meguiars AMP, så bruke liten bakplate med tilhørende pader og rubbe og så polere til slutt. Da burde de bli blanke nok:) Får vel nesten kjøpe Swissvax Autobahn å legge på til slutt, så holder det seg. Edit: Slått på streken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 21, 2011 Hva ble løsningen? Var litt rask under postingen av innlegget. Skulle egentlig stått hjelp der og ikke løst:p meguiars metal polish bruker jeg på felga hvertfall funker ganske bra Meguiars all metal polish fungerer gull: Hva er det du skal polere? Ytterringene på felgene min må poleres skikkelig, og tenker jeg skal avfette de skikkelig, polere med Meguiars AMP, så bruke liten bakplate med tilhørende pader og rubbe og så polere til slutt. Da burde de bli blanke nok:) Får vel nesten kjøpe Swissvax Autobahn å legge på til slutt, så holder det seg. Skal polere et innsug. er som sagt polert opp allerede, så er bare finpussen jeg skal ta for å få det til å virkelig skinne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 21, 2011 Prøv Meguiars sin, og se om du liker det eller ikke:) Fungerer kanskje ikke like fett som Autosol, men du slipper ihvertfall unna mye av ripene du får av Autosol. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 21, 2011 Skal ta å prøve den jeg, så får vi se:) Tror faktisk jeg skal ha en boks liggende et sted da jeg har prøvd den på felgene mine før.. hmm. får lete litt da. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 22, 2011 matteklut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...