Giroverføring 01E 6 Trinn`s i Audi 90 Quattro 20v

Anbefalte innlegg

Hei,

Har eit prosjekt på gang og har ei 6 Trinn`s 01E kasse, samt eit nybygg av ein S6 motor som skal i ein 1989 Audi 90 Coupe Quattro 20v 1989 modell.

Eg har allerede kjøpt inn drivakslingar frå RS2 og neddreid mellomaksling frå 90 Quattro 10v. Så har fått inntrykk av at det meste skal passa inn i 90`en.

Det eg lurer på er kva som er beste måten å gjera giroverføringa på siden eg har lest at giroverføringane ikkje er like (1-2 stags)

Kan eg kjøpa komplett giroverføring frå s2-rs2 etc og montera rett inn, eller er eg nøydd til å bruka kreativiteten og den originale giroverføringa som donor i lag med anna giroverføring og triksa meg til ei fungerande giroverføring?

Eg drit i om komplett giroverføring kan kjøpast og monterast så enkelt som plug and play, så lenge nokon veit om dette er mogleg i det heile? Er vel 5 trinns originalt i 20v.

Takkar for gode tips både angåande giroverføring, samt andre problem eg kan møta angåande akslingar, flensar etc. : klø :: klø :: klø :

Berre så det er sagt, så er eg ikkje nokon mekanikar av høg rang, så det meste må forklarast på ein så enkel og forståeleg måte som mogleg heh.. Enklare når eg får lagt meg unde bilen og sett litt sjøl, noko eg ikkje har gjort endå.

På førehand takk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Giroverføring fra S2(ABY med 6-trinns)/RS2 er det du trenger. Passer rett inn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Giroverføring fra S2(ABY med 6-trinns)/RS2 er det du trenger. Passer rett inn.

Høyres fantastisk ut :)

Nokon som har liggandes giroverføring av denne typen? Lagar ein post på deler kjøpes også :)

Takkar for svar.

Fleire erfaringar angåande lignande problem mottas med takk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er vel deler som du må lete veldig, veldig godt for å finne. Dyre er de og, bare sånn at du vet det:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er klar over at det ikke er så ofte det er til salgs, men plopp, så dukket det opp et sett på delemarkedet :) Får håpe på det beste. Er i grunn det eneste jeg mangler for å kunne starte prosjektet, så det skal bli kjekt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.