Noen som jobber hos Harald A. Møller og/eller Skoda Norge ? Historikk i Tyskland.

Anbefalte innlegg

Skulle hatt litt hjelp til å sjekka opp historikken på en bil som er bruktimportert ifra Tyskland. Har sjekka med forhandler her i Ålesund men han var ikke sikker på om han gjorde det riktig. Så da spør jeg her om noen kan hjelpe meg med den saken.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo bare å gå inn i elsa å lese ut det?..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hvis han f.eks har snakket med en på delelager så har ikke de tilgang til elsa. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hvis han f.eks har snakket med en på delelager så har ikke de tilgang til elsa. :)

Nei sier du det : rolleyes

Hilsen delelager mann :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Detta er jeg også intressert i!

Hvis noen her kunne fikset dette å sendt på mail, hadde det vært helt supert :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han jobber som kundemottaker her i Ålesund,men han hadde aldri sjekka opp en tysk bil før. Så han var ikke sikker på om han gjorde det riktig nemlig. Han fant ikke noe på den i Norge,men den har gått her i landet knapt 10 mnd og gått cirka 20 tusen km. Serviceheftet er stemplet med stempel ifra Skoda-forhandler i Tyskland,men har forstått slik at det ikke alle som blir registrert i hiddenbasen ?? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skal til for å finne ut historikken i Tyskland på den bilen da ? Han kundebehandleren her i Ålesund var ikke sikker på om han gjorde det på den riktige måten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Geir Kristofersen her på forumet er Skoda-mekaniker, men det er ikke sikkert han kan hjelpe deg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei sier du det : rolleyes

Hilsen delelager mann :P

Fra en delelager mann til en annen... Hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Geir Kristofersen her på forumet er Skoda-mekaniker, men det er ikke sikkert han kan hjelpe deg...
Hadde nok sikkert fått samme svar av han som en på teknisk avd. på Frysja som jeg prata med idag. Han forklarte meg at Skoda var ganske sene med å bli med på ELSA-systemet til VAG. Først i 2007 kom de med der mener jeg på han sa. Og ikke alle Skoda-verksted i Tyskland var med i den hiddenbasen som ELSA søker imot. Så jeg fikk ingen historikk på bilen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.