#1 Skrevet Februar 22, 2011 Hei, har nå kjøpt en audi s2 med fullt rs2 oppsett. jeg har et problem at jeg får opp lys feil i kjørecomputer, men alle lysene fungerer. hva betyr dette ikonet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 22, 2011 Xenon i kjørelysene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 22, 2011 jepp det har jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 22, 2011 Da er det lampevarsleren som lager leven. Du bruker antagelig 35w xenon, noe som bruker mindre strøm enn vanlige halogenpærer. Bilen tror altså at kjørelysene dine er gått. Kan fikses ved å kjøpe en motstand laget for biler med slike system. Da vil det belastes rundt 50w fra kablene fremme, ergo: bilen ser at lysene fungerer. Da vil også bilen varsle om ei xenonpære går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 22, 2011 okei, men det som er rart er at jeg vrir om tenninga uten at jeg har på noe lys så kommer den opp med engang. skulle ikke denne ha kommet om med engang når jeg skrudde på lysene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 22, 2011 har du sjekket bremselyset da? det ser ut som det er er lampevarslingen til dem serru 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 25, 2011 jeg har sjekket det og de fungerer, men får ikke kjøre lys bak på fører siden til å fungere. kan det være den som gir utslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 25, 2011 Spørs om det er det ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...