#1 Skrevet Februar 22, 2011 Har akkurat mottatt årsavgiften, og fikk summen som tilsier at jeg ikke har partikkelfilter på min Audi A3 05" 1.9 TDI. Hvordan sjekker jeg om jeg har partikkelfilter eller ei? Første året jeg betaler årsavgift på denne bilen nemlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 22, 2011 Svært lite sansynlig at du har det, sjekk i serviceheftet ditt første side, så er det en klistrelapp.. Den har en rekke koder printet på seg, om du har DPF så finner du en kode som heter 7GG i den listen der.. ellers har du ikke DPF. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 22, 2011 Ble først standard fra 2007, men kunne vel kjøpes ekstra før dette. Som Stian sier er det lite sannsynlig.. Verkstedet ditt kan også svare deg på dette, det gjorde jeg med min, da jeg mente det kom tidligere på motoren jeg har i A6'n, men den gang ei.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...