#1 Skrevet Februar 22, 2011 Nytt sett med VW Interlagos 8X18" 235/40 ET 41 5x112 Dunlop Sport SP selges 10000.- Selges 92692623. Trøndelag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 12, 2011 Har du disse fortsatt?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 16, 2011 Disse er bolt on på Golf Mk5? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 17, 2011 Disse er bolt on på Golf Mk5? svarer jeg ; jupp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 19, 2011 Kjøpt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 1, 2011 Kjøpt Si ifra vis du vil selge igjen da ! :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 15, 2012 (endret) Si ifra vis du vil selge igjen da ! :-) JA det vurderer jeg nå! Bedre seint enn aldri? Felgene satt på Jettaen fra begynnelsen av April til midten av Juni i fjor og har siden vært oppbevart i garasje. De var aldri i kontakt med fortauskanter eller andre ulumskheter og fremstår som på bildene. Må jeg kanskje opprette en egen tråd dersom jeg skal selge de tro? Resirkulering er jo inn nå da Lagt til etter 5 timer 26 minutter: Bilde1 Bilde2 Lagt til etter 16 timer 31 minutter: Solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...