#1 Skrevet Februar 22, 2011 tillegsvarmeren min er heilt fraverende, kor er det første plass og se etter feil. noen siom veit kor sikringer og rele ligger? har ikkje virket når eg har hatt ilen, så kan jo vere fjernet sikring eller rele noen gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 22, 2011 vw 1300 ? Start med en diagnose. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 22, 2011 obs 06 mod passat:-) finner eg den på vag com? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 22, 2011 obs 06 mod passat:-) finner eg den på vag com? Jepp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 22, 2011 eg va nett ute nå men fikk ikkje kontakt med noe warmer:-( men har kun den billigaste vag-comen sto aux-varmer men fikk ikkje kontakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 22, 2011 Tipper det er brennkammeret som er kaputt Men er bilen under 5 år gammel og solgt ny i Norge, er det bare å kjøre til Møller å be dem fikse varmeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 22, 2011 du har ikke bare trykket på econ på klima anlegget? da deaktiverer du tileggsvarmern 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 22, 2011 kordan aktiverer eg den gjen då ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 22, 2011 kordan aktiverer eg den gjen då ? ved å bare trykke på econ igjen så den gule lampa ikke lyser lengre. den skal kun lyse på auto 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 22, 2011 trur kansje den lyser:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 22, 2011 jeg har skiftet på min passat 2007 mod.. var hos møller og de fikset det. prøvde først med resette den så byttet den.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 22, 2011 eg har to 3c passater og det virker fint på den eine så det er noe dritt og ikkje ha bår du er vant til og ha webasto:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 22, 2011 må vel ha vagcom med can bus for og restarte det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 23, 2011 må vel ha vagcom med can bus for og restarte det? Du skal vel klare å få resatt den uten CAN BUS, mener jeg gjorde det i fjor vinter når brenneren min sang på siste verset (den er nå byttet :-) ) ... Men oppskriften på det... den finner jeg ikke igjen.. Edit: Fant tråden ( http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=195103&highlight=webasto+reset ) med "oppskrift" 02251 - Heater Unit Locked 02251 - Heater Unit Locked Possible Symptoms Heater not working Heater Module refuses to clear Fault Codes Possible Causes Fuel Level low Possible Solutions When found in Aux Heater module of VW Touareg (7L), unlock heater module by saving a 1 in Adaptation Channel 003, then clear fault codes. When found in Aux Heater module of VW Touran (1T, and similar models), unlock heater module by saving a 1 in Adaptation Channel 042, then clear fault codes. When found in Aux Heater module of VW Transporter (7H), unlock heater module by saving a 1 in Adaptation Channel 003, then clear fault codes. When found in Aux Heater module of Audi A8 (4E), unlock heater module by saving a 1 in Adaptation Channel 007, then clear 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 24, 2011 jeg har skiftet på min passat 2007 mod.. var hos møller og de fikset det.prøvde først med resette den så byttet den.. Interessant. Fikk du byttet den på femårs-reklamasjonen? Brenneren startet ikke på min 07 Passat i dag, etter litt kverning da jeg skulle starte utenfor hytta. Etter restart litt senere gikk den i gang. Det samme skjedde for 14 dager siden. Kan kverningen være problemet, tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 24, 2011 vet ikke om det gikk på reklamasjon, eller at jeg kjøpte bilen brukt hos merke-forhandler. så kan ikke si skråsikkert hva det var evt send mail til møller bil (hoved avd.) å spør ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...