#1 Skrevet Februar 22, 2011 Må ut med fjæra bak på høyre side for å sjekke om det kan være en knekk på den. Er dette en enkel jobb å gjøre selv, eller bør jeg la verkstedet ta jobben: klø : Noen som har gjort dette og har en grei beskrivelse av framgangsmåte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 22, 2011 Fant i Etka, det ser ut som samme tegningen på 4Motion og R36. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 23, 2011 Vet ikke om jeg ble så veldig mye klokere, men ser ut som det er endel skrujobb for å få ned "brua" som fjære ligger nedi? Kanskje like greit å få verkstedet til å ta det samtidig med alt annet.... Fjæra koster jo noen kroner den også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 27, 2011 går veldi lett. gjort på 15 minutt:-) ser det bedre når du ser på bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 28, 2011 går veldi lett. gjort på 15 minutt:-) ser det bedre når du ser på bilen Er du da avhenging av å ha den på bukk, eller noe spesialverktøy for å få dette gjort? Eller skal det være skru av - bytte - skru på type-ting?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 28, 2011 eg brukte ikkje bukk, brukte to stk garasje jekker, ein til og jekke opp gjen bærebrua med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 28, 2011 veldig enkelt. Du setter en jekk under bærebrua og løsner den ytterste bolten nede. Da er det bare å slakke av jekken å plukke ut fjøra. PS: Du klarer vell å se om fjøra er knekkt uten å ta den av? Er ikke akkurat så veldig lite oversiktlig baki der at den må fysisk av bilen for å finne ut av det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 28, 2011 veldig enkelt. Du setter en jekk under bærebrua og løsner den ytterste bolten nede.Da er det bare å slakke av jekken å plukke ut fjøra. PS: Du klarer vell å se om fjøra er knekkt uten å ta den av? Er ikke akkurat så veldig lite oversiktlig baki der at den må fysisk av bilen for å finne ut av det... Fjæra er knekt, det har vi konstatert, helt nede i fjærskåla. Men har ikke hatt tid til å se noe mer under bilen etter at dette ble konstatert på verksted, så da er det greit å spørre om noen har erfaringer :-) Men takker for nytting info, godt mulig jeg bytter denne selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 5, 2011 dette fikser du kjapt, eg bytta fjærer på den siste 3cen eg kjøpte i går, gjekk veldi kjapt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...