#1 Skrevet Februar 26, 2011 (endret) Hei Har da skiftet rattet mitt i min Passat så tenkte selge det gamle. Det er da snakk om den første type ratt i Passat 3c med multifunksjon. Skal få tatt bilder imorgen av dette. Noen små merker er det. 1000kr? BUD? Så har jeg et sett med originale sport fjærer (senker vel 15mm) disse ble byttet ut da ejg senket bilen min mer. Bilder kommer imorgen. Her vil jeg ha bud, vet ikke hva disse kan være verdt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 12, 2011 Fått solgt rattet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 1, 2011 Bumper denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 2, 2011 Har du bilde av bilen fra siden med de gamle fjærene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 1, 2011 har dette fremdeles 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 11, 2011 opp med seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 2, 2011 har du bilde av rattet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 4, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 17, 2011 byr 1000inkl,frakt for rattet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 8, 2011 ser ut som rattet ryker nå, ingen som vil ha fjærer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 8, 2011 Kan gi deg et SKAMBUD på fjærene: 300kr;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 8, 2011 hahaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 8, 2011 hahaha Tenkte jeg kunne få igang en budrunde for deg:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 9, 2011 bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 15, 2013 Passer fjørene på en 4-motion 2.0tdi stasjonsvogn? Kor mykje vil du ha for fjærene da? 500kr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 15, 2013 Trådstarter har ikke fornyet medlemskapet for 2013. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...