Felger - ET på nye Passat?

Anbefalte innlegg

Kunne vært spennede å teste 8 1/2 x 20, ev 9x20 foran og 10 x 20 bak. Om man da skulle kjøre 235/30 foran så vil vel det gi 285/25 om man skal ha samme omkrets? Om man finner felg med riktig ET som passer bør vel ikke det bli et problem...?

245/30-20 vil jo gi 295/25 bak...

Skjønner også at det er litt merkeavhengig dette med bredder på dette m dekk. Falken 452 er vel et "bredt" dekk i forhold til flere.. Blir litt gira på å gå for dette, bare dekkene får plass... ;-)

 

Som sagt, det er plass hvis ET er høyt, men dette med 285-295 dekk bak tror jeg du bare skal glemme, ikke nubbesjans å få dette innenfor. Jeg mener 9x20 ET45 med 245/30 20 burde gå akkurat bak og da må du opp på ET65 med 285 dekk for å ha det på samme sted i skjermen (dekket er 40mm bredere og bygger da 20mm lengre ut, som må kompenseres med +20mm i offset) og det butter innover så det monner :)

 

Så selv om det "peneste" er 40mm bredere dekk på 1 tomme (38mm) bredere felg, så tror jeg dette evt. må realiseres på en Audi A5.

 

Det må nok bli 235 eller 245 rund baut, men 245 på 9,5 tom er jo bare halvstrekt, på 10 tom enda litt mer "tyskerstuk", kanskje ikke så pent dersom man har glippe i skjermen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sagt, det er plass hvis ET er høyt, men dette med 285-295 dekk bak tror jeg du bare skal glemme, ikke nubbesjans å få dette innenfor. Jeg mener 9x20 ET45 med 245/30 20 burde gå akkurat bak og da må du opp på ET65 med 285 dekk for å ha det på samme sted i skjermen (dekket er 40mm bredere og bygger da 20mm lengre ut, som må kompenseres med +20mm i offset) og det butter innover så det monner :)

 

Så selv om det "peneste" er 40mm bredere dekk på 1 tomme (38mm) bredere felg, så tror jeg dette evt. må realiseres på en Audi A5.

 

Det må nok bli 235 eller 245 rund baut, men 245 på 9,5 tom er jo bare halvstrekt, på 10 tom enda litt mer "tyskerstuk", kanskje ikke så pent dersom man har glippe i skjermen.

Vel, greit å få landet dette! :-))

Da er det bare begynne å lete!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.