#1 Skrevet Mars 9, 2005 Ønsker tips om hvor jeg kan finne hekkspoiler til Golf 3 Variant. Evt. om det er noen som har til salgs. Mvh. Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 9, 2005 det er vel egentlig bare å velge og vrake i steder.... NBS, møller, tsi, powerzone +++ alle weblinkene finner du på forsiden til klubb sidene under linker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 9, 2005 Det er ikke helt riktig. Ikke så lett å finne hekkspoiler til Variant (spesielt siden den ikke har hekk).... Men du skal vel ha takspoiler? Jeg leter etter det samme og har vel konkludert med at jeg må kjøpe fra en annen stasjonsvogn med tilnærmet bredde og tilpasse den selv.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 25, 2005 Får kjøpt på biltema 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...