#1 Skrevet Februar 23, 2011 Hvordan er det å kjøre med 19" 8,5 235/35 på a4 b6 med orginal s.line senk? tenker da på sporing og komfort. Subber det med fullt baksete og kjøring med henger? kan vel gå ned til 225 for å få mindre sporing? Takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 23, 2011 Fungerer utmerket. Har aldri subba hos meg selv med full bil, så du trenger ikke gå ned til 225. Eneste som irriterer meg er dekkstøy, men det er jo selve dekkenes skyld. Så det lønner seg å kjøpe noen dekk som ikke støyer så j..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 23, 2011 Har det selv, funker som bare det Til våren skal det byttes ut med justerbart og 9X19 felger, håper det også går fint! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 23, 2011 Har det selv, funker som bare det Til våren skal det byttes ut med justerbart og 9X19 felger, håper det også går fint! 9 går vel ikke foran? Eller tar jeg feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 23, 2011 9" går fint det, med høy nok ET 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 23, 2011 med et 38-40 så går 9,5x19 og fint med mye senk og 235/35 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 24, 2011 med et 38-40 så går 9,5x19 og fint med mye senk og 235/35 Snakker du av erfaring da? Hadde 10x20 et35 225/25 eller 20 å da stakk det 6-8 cm utafor .. Å da var det absolutt IKKENO myyye plass på innsiden;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 24, 2011 Ja det gjør jeg. 3 sesonger på rudskogen og Våler og nærmere 50k km på landeveien med rundt 80mm senk, 9,5x19 et40 og 235/35 nankang ns2 og kumho ku31 10x20 et 35 bygger jo snaut 2cm lenger ut enn 9,5x19 et40, men i tillegg er du 1,3 cm nærmere hjulbuen med toppen av felgen ved samme senk. Det er vesentlig iforhold til kjørbarheten. Med 19" kan du senke så mye at du legger felgkanten godt innenfor hjulbuene grunnet camberen du får, på 20" har du som sagt felgkanten 1,3cm nærmere hjulbuen ved samme senk og vil aldri kunne få den langt nok ned til at hjulet går innunder ved samme bredde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 24, 2011 Aha! Jammen daså takk skal du ha;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 25, 2011 Hvordan blir 19 8,5 et 35 235 35? Noen som har bilde? blir det bedre å gå for 9? tenker å få felgene lengst mulig ut, uten at det blir problemer med subbing.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...