#1 Skrevet Februar 23, 2011 Hei! Broderen har en Passat 3B 99mod som har slått seg litt vrang i det siste. Låste bilen med sentrallåsen på nøkkelen og når han låste den opp igjen så åpner den alle dører utenom bakluka. Har prøvd med nøkkelen i låsen bak men den er nok så full i dritt at det fungerer veldig dårlig. Med andre ord så får jeg verken opp låsen eller luka. Noen som har et godt tips til hvordan jeg skal få opp luka, og ikke minst hva som gjør at den ikke låser seg opp igjen sånn at vi kan få fikset dette? Mvh Tor Erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 23, 2011 Jeg hadde et slikt problem på min passat 2002. Fant ut at vist jeg låste opp med bryter inne i bilen ,og sprang som fanden bak å dro i håndtaket. Måtte gjerne ha 4-5 forsøk , men jeg er gammel å skral til beins Men det beste er om du får en til å hjelpe deg . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 23, 2011 Takker for svar, men det fungerte desverre ikke i dette tilfellet. Hører ikke noen reaksjon i bakluka når vi trykker på knappen. Hører godt at dørene låses men ingenting i bagasjerommet. Kan det være ledningsbrudd eller noe sånt? Noen typiske feil som går igjen på denne utgaven? Vet liksom ikke helt hvor en skal begynne og lete.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 23, 2011 Er det stasjonsvogn eller sedan? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 24, 2011 Ah, det glømte jeg! Er stasjonsvogn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 24, 2011 Mulig og demontere plastikken rundt låsen eller da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...