S4 C4 som jordebil, ja hvorfor ikke...!

Anbefalte innlegg

Ja for all del..Ikke akkurat slikt JEG ville brukt en S4 til men! Virker som østeuroperne bruker bilene til mye rart. Husker å ha sett en original audi v8 brukt uti skogen også på en annen film..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle vært skutt på stedet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

At dem har samvittighet til å ødelegge enn slik bil på tjelva (jordet)......

Åså var det i tillegg en Sedan også : eek :: dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert en bil de har stjælt i norge eller sverige anyway, så for de så er det nok bare moro..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det man må huske på er at biler som S4 C4, Audi V8, gamle 200'er og slikt er verdt null, niks og nada i land som Sverige og Tyskland, og da er det en del som får en slik skjebne som det her. Man får en original og rimelig pen Audi V8 for under 10 lapper, en S4 i "bruksstand" for 15k og en gammel 200 kan man fort få for såvidt over norsk vrakpant. Det er produsert vesentlig flere S4 sedan enn Avant, men nesten alle i Norge er Avant fordi de ble tatt inn som varebiler en gang eller fordi nordmenn flest har stasjonsvognfetisj og valgte Avant.

Dette er grunnet skyhøye årsavgifter på gamle biler med stor motor + lav pris på nyere bruktbiler i forhold til Norge. Dessuten "støvsuges" Tyskland for gamle biler med stor motor, spesielt BMW, Mercedes og Audi, av folk fra Øst-Europa. Det går omtrent biltransportere i skytteltrafikk til Øst-Europa med gamle S-klasser, A8 og slikt fra midten/slutten av 90-tallet.

Jeg må vel si at jeg personlig ikke synes det er noe bedre at slike biler blir kjøpt til Norge og brukt som delebiler og kappet i filler i helsprø ombyggingsprosjekter på grunn av avgiftene ved bruktimport enn at de blir brukt som jordebil i Polen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne var endel runder på jordet nå i vinter før den ble parkert og plukket ned/kappet opp. Var en fin S6 i helt vanlig bruksstand. Men jeg blir vel halshugget jeg nå for at den ikke bare ble parkert pent i en garasje og "tatt vare på"... Bilen har jo ingen verdi så lenge den ikke har norske skilter.

IMG_0097.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

... Bilen har jo ingen verdi så lenge den ikke har norske skilter.

Hadde jeg hatt samme innstillinga , kunne jeg jo liksågodt plukka S6 plus`n min i stykker også da...

Greit nok med kræsja biler , men vet ikke om jeg hadde hatt hjerte til å hugge en hel og pen S bil , som kunne fått skilter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koster jo mere enn man får igjen, hvis man skulle fått skilter på den s6'en mtp at den ikke er norsk...

Nå er vel den Plus'en din en smule mere skjelden enn hva denne her er også forsovidt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.