#1 Skrevet Februar 23, 2011 Mulig et dumt spm, men ettersom jeg skal ha andre til å hjelpe meg med oljeskift iår, lurer jeg på om noen kan svare meg på hva størrelsen på oljetappe pluggen er? (så vi har med oss riktig verktøy).... Dette er på en Passat 2000 mod. Btw, har alle VW/Audi lik plugg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 23, 2011 17 eller 19? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 23, 2011 19!.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 23, 2011 19!.. 10 poeng til bårdi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 23, 2011 Mulig et dumt spm, men ettersom jeg skal ha andre til å hjelpe meg med oljeskift iår, lurer jeg på om noen kan svare meg på hva størrelsen på oljetappe pluggen er? (så vi har med oss riktig verktøy).... Dette er på en Passat 2000 mod. Btw, har alle VW/Audi lik plugg? Som regel 19mm som brukes.. Noen eldre motorer har en litt større plugg med 17mm med løs skive/pakning.. Mens for eks nyere CR V6 Tdi motorer har 6mm umbraco med løs skive/pakning.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...