#1 Skrevet Februar 23, 2011 Selger en ny og ubrukt r32 front fanger, den er i plast Selges for 1800 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 24, 2011 Ikke solgt alike vel SÅ denne er tilsalgs igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 24, 2011 Hvilken produsent og hvordan er passformen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 25, 2011 Husker faktisk ikke produsenten på denne, men pass foormen er ikke så værst. Vet ikke om det hjelper men den er i plast, skal forsøke å finne ut hvilken produsent det er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 8, 2011 Ligger å tar opp plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 13, 2011 Tester denne sammen med setene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 8, 2011 Setene er bort men fangeren kan du få 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 9, 2011 Jeg kan få den ja Anders Da kommer jeg til Rælingen å henter den Eller du kjøper hele Golfen min og monterer den selv ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 10, 2011 Hehe få å få 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 12, 2011 Setter denne til 1400 så kanskje noe vil hente den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 14, 2011 1000, så henter jeg den i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 15, 2011 Litt mere så kan du hente den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 28, 2012 har du solgt den nu? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...