#26 Skrevet Februar 25, 2011 (endret) Takk for gode svar hvor får jeg tak i så billig laderegulator ? ny dynamo blir litt fort dyrt for meg nå igrunn. fort 4 lapper for ny. vet biltema batterier er bra målte ladingen nå den var på : 13.87 volt. er dette for dårlig? håper det kanskje holder, batteriet var på: 63aph syntes det virket litt lite, hva syntes dere? Tror batteriet er noen år gammelt også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Februar 25, 2011 Takk for gode svar hvor får jeg tak i så billig laderegulator ? ny dynamo blir litt fort dyrt for meg nå igrunn. fort 4 lapper for ny. vet biltema batterier er bra målte ladingen nå den var på : 13.87 volt. er dette for dårlig? håper det kanskje holder, batteriet var på: 63aph syntes det virket litt lite, hva syntes dere? Tror batteriet er noen år gammelt også.. Personlig synes jeg bare biltema batterier er bare dritt:P Men det er min mening;) 13,87 er knall det;D Da er det i orden Vegard: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Februar 25, 2011 Ja mulig dritt, men funka til sitt før men hehe jammen det er bra takk for svar Ola 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 25, 2011 Ja mulig dritt, men funka til sitt før men hehe jammen det er bra takk for svar Ola Funker sikkert greit:p Bare hyggelig: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...