Øvre grill list på Audi 200

Anbefalte innlegg

er det noen som har en permanent festeløsning for denne lista? Jeg er littegrann lei av å trykke den på plass.. Jeg har kjøpt nye klips for å feste men det holdt like dårlig. Lurer på å feste den med to komponent lim eller sikaflex eller noe dundermix...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det den metall listen du mener som går over lyktene og grillen?

det er jo noen hvite klips som man skal bruke. Har bestilt sånne og de passet bra. Min henger på plass :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det klipsa som spretter ut av grillen eller er det lista som spretter ut av klipset? Hvis det er det første er hulla slitt og du kan prøve å lage nye hull ved siden av det gamle. Hvis det er det siste er lista for åpen på baksiden og du må prøve å klemme den forsiktig sammen. Det skal være så trangt der at klipsa må skyves sideveis i lista med litt makt.

Hvis du begynner å lime den lista kommer du til å slite hver gang du skal ha av grillen din.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gammel tråd, husker ikke jeg hadde skrivet den engang.. :) har limt lista med araldit men det også har spretta opp igjen! : eek : Blir nok å borre nye hull som blir det neste..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.